bydlení bez ložnice

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
Markéta
23. 7. 2008
bydlení bez ložnice

Dobrý den, všude čtu, jak je důležitá pro partnerství ložnice a manželská postel včetně prostoru pod ní atd. Co mám ale dělat, pokud nám ložnice úplně chybí z důvodu malého bytu, takže s manželem spíme na rozkládací sedačce v obývacím pokoji. Děti mají společný pokoj. Snažím se tedy aspoň podpořit sektory partnerství v ostatních pokojích. Dá se udělat víc? Jaký materiál sedací soupravy a v našem případě zároveň manželské postele doporučujete? Manžel je oheň a já země, manželství funguje, ale někdy mám pocit, že se z něj vytratilo skoro všechno, co k partnerství patří, jako bychom byli jen kamarádi a spolubydlící :o(. Děkuji za rady

Renata :)
25. 7. 2008
Re: bydlení bez ložnice

Markéto, to co popisuješ je učebnicový příklad následku toho, když se upřednostní děti před partnerstvím. Vím, že je to těžké, ale musíte mít s mužem kousek jen a jen pro sebe, jinak budete fungovat jako rodina, ale ne jako partneři, milenci. S prostorem se dá pracovat a při troše fantazie se dá jistě pomoci vytvořit vám romantický koutek. Doporučuji se poradit s někým nezávislým, protože v malém prostoru s lety zaběhlým způsobem využití se těžce vymýšlí nové.. :) R.

IVA
26. 7. 2008
Re: Re: bydlení bez ložnice

Vy jste si odpověděla sama..zaběhlý způsob.. Najdete-li odvahu oba,aby Vám zcela nezávislá osoba navrhla řešení pro změnu, kterou Vy asi nemáte sílu, (ale jen ZMĚNA je život!)tak dejte na doporučení v souladu s Vámi. Beze změny nepočítejte s posunem.

Markéta
26. 7. 2008
Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

No právě, brzy se budeme stěhovat do svého (konečně),ale taky to bude jen 2+kk a myslím, že prostor bude využit do posledního zbytku. Navíc bude obývací pokoj spojen s kuchyňským koutem, tak nevím, kde s manželem najdeme v tomto pokoji jen "naše" místečko :o(.Ach jo, v takovém pidi prostoru to bude asi nemožné.

IVA
28. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Typů těchto dotazů je tady dost. Nevím, zda se má řešit zůtulnění stávajícího nebo stávající partnerský vztah... Lidé ve F-S hledají snad obojí, ale na vztah to nefunguje. Jen doladí a příčina v tom není... Začněte od sebe obou a pročistěte dušičku a udělejte jen kroky ve vztahu, návodů je mnoho a pomocníků bez doktorů ještě víc. Tady to není reklama alternativních metod,ale kdo hledá, najde.. Já bych do žádného prostoru, kde není zabezpečena intimita Vás dvou, nešla. Je snad něco důležitějšího, než Vy dva?! Jestli ano a povýšili jste to nad, tak se za pár let nedivte, když budou děti z domu. Pak až je to na F-S,aby udržela a byla nápomocna a základ zkrášlila a zharmonizovala. Vše je jen ve Vás a ne ve F-S. Přeji jiný pohled a brzký návrat ke krásám F-S..

Markéta
30. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Ivo děkuji za Vaši radu i jiný pohled. Ta osoba, která by to u nás změnila se už asi našla. Bohužel pro mě, je to manželova bývalá láska a spolužačka se kterou si teď tajně píše romantické mailya plánují si setkání.Prý se o nic nejedná, jak tvrdí manžel, ale to jakým způsobem za ni bojuje, nasvědčuje úplně něčemu jinému. Tak vidíte, já se snažila hledat pomoc všemi způsoby (i přes feng-šuej) a takhle se to vyostřuje :o( Tak se ptám,jestli to všechno má smysl.Mimochodem, už jeden románek jsme překonali, hned po svatbě - tenkrát se prý naštěstí nerozvinul do podoby milenky.Jsem z toho nešťastná, zvlášť, když máme malé děti.Ale prostě manželovi nedokážu věřit.Kdyby aspoň přišel s omluvou, nebo dal nějak najevo, že o mě dál stojí. Jenže on jen vyhrožuje a útočí, protože nemůže zkoousnout, že by se o tom dozvěděl i manžel údajné spolužačky.Nějak jsem se rozepsala, omlouvám se.

Markéta
30. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

A teď mám ještě jednu otázku. Zůstaly byste v takovém vztahu jen kvůli zachování rodiny dětem? Na staršího kluka (6 let) už to teď doléhá, párkrát brečel.Mladšímu je jen rok a půl a naštěstí mu to zatím nedochází. Nevím, co mám dělat, pokud spolu zůstaneme, budeme mít otevřený vztah, kde si každý bude dělat,co chce.Já tím budu ovšem dost trpět, nemám na takové manželství žaludek.Jak už jsem psala v prvním příspěvku, máme se stěhovat do nového, vlastního, na to máme společnou hypotéku, prostě je to hrozně moc věcí na vyřešení najednou. Jsem z toho zoufalá!

Anna
30. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Markéto, jakou rodinu dětem zachováte? Jaký vzor jim dáte a co je naučíte? Že spolu rodiče bydlí, ale neusmívají se na sebe, neobejmou se, netráví spolu čas, každý odchází v jinou dobu a sám. Nebo že je vpořádku, když žena-máma tráví čas doma, smutná, stará se o rodinu a muž-otec přichází a odchází, kdy se mu zachce... Je to kruté,ale je to tak.Dítě pozná, že je něco v nepořádku. Šťastná matka = šťastné dítě. Ublížil vám, jste ochotná mu to odpustit, ale jestli on o to nebude stát a nebude mít snahu manželství zachránit, nenaděláte nic.Myslím, že člověk musí být upřímný sám k sobě. A vědět, že všechno se děje z nějakého důvodu, že nás každá zkušenost něco učí, obohacuje nás, že dostáváme co potřebujeme a že dostáváme naloženo tolik, kolik uneseme. I když je toho hodně a jste zoufalá, věřte, že situace má řešení. Přeju vám sílu. A nebojte se, zvládnete to.

IVA
30. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Toto je snad poradna,ale těchto problémů je asi víc. Někde jsem četla, že řešením v krizi rozchodu je ta, že se žena má k novému vztahu muže již předem vyjádřit způsobem: rozvedeme se,ale děti si vezmeš ty. Muž je schopen přijat děti partnerky,ale žena partnerovi v ůplné většině NE. Tím se ukáže druhá stránka věci... Zachránit se však dá jen vztah, kde je sexuální přitažlivost. Jinak ne ani rozumem. Tak v tomto ohledu přemýšlejte. Pouze vztah se sexuální přitažlivostí. Děti vychováte vždy, jen je dejte za potřebu vztahu.. Pěkný večer.

Markéta
31. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Paní Anno, souhlasím s Vámi, stejně tak jako s paní Ivou (mimochodem, jste asi věštkyně, když jste zmínila sexuální přitažlivost - ta u nás opravdu už není). No po včerejším rozhovoru s manželem jsem se definitivně rozhodla pro rozvod.Je vidět, že mu na mě absolutně nezáleží, na otázku, jestli mě vůbec ještě miluje mi řekl, že být mnou, tak bych se na to raději neptal - tím řekl vše. A neustále mi připomíná, že vlastně já jsem ta, kdo rozbíjí rodinu a že jsem kriminálník, protože podle listiny práv je trestné číst cizí poštu, takže mě hodlá zažalovat. Je mi to už jedno, co udělá. Děkuji Vám za názory a omlouvám se za odbočující diskuzi. Já ji začala na téma feng-šuej a skončila rozvodem :o(

Dáša
31. 7. 2008
Re: bydlení bez ložnice

Markétko, já jsem vztah udržovala skoro 10 let, až mi děti, které mezitím dospěly, řekly: "Mami něco s tím dělej, podívej se, jak žijete, jestli tohle je manželství, tak se nikdy nechci vdát". Na toto téma se mi líbí článek, na který posílám odkaz. www.empatia.cz/aktuality/archivnews08/news_080701.htm Dáša

Markéta
31. 7. 2008
Re: Re: bydlení bez ložnice

Paní Dášo, teď už si taky myslím, že bych nedokázala žít v takovém manželství jen kvůli dětem. Synovi se to snažím vysvětlit, kupodivu bez nadávek na manžela,snad se mi podařilo syna přesvědčit, aby se mi se svým trápením a otázkami svěřil. Děkuji za Vaši zkušenost a radu.

Anna
31. 7. 2008
Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Markéto, já procházím v podstatě tím samým, čím vy, akorát z druhé strany. Já jsem ta, která se chce rozvést, protože si uvědomuju, že nechci život tak nějak vydržet nebo přežívat. A že je pro dítě lepší šťastní rodiče zvlášť než nešťastní spolu. Iva měla dobrý postřeh s tím sexem :-), i u nás to tak je. Takže nám přeju,ať se tím nenecháme moc rozhodit, ať ujišťujeme děti o naší lásce a že ve vztahu k nim se rozhodně nic nezmění. Držím palce!

Markéta
31. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

No u nás jsem taky to taky já, kdo přišel s tím rozvodem. Už nemůžu takhle žít, stejně je důvěra už nenávratně pryč. Budu muset řešit nové bydlení a to stěhování bude skoro přes celou republiku, ale aspoň budu mít nablízku mámu a spoustu kamarádek, které mi to snad pomohou překonat.Tak taky přeju hodně štěstí

Peta
31. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Anno, mohla bys mi,prosím, napsat na mail? Řeším teď naprosto to, co Ty, tak bych se Tě chtěla ještě na něco soukromě zeptat, poradit, šlo by? Díky P. :)

Anna
31. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Už píšu, za chvíli to tam máš...

saša
31. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Ahoj Peti,zrovna nedávno jsem na Tebe myslela-četla jsem si ty tvoje rozbory-a říkala jsem si,jak se máš,co mimčo? Jak sleduji problémy má teď skoro každý a karma s Námi umí pěkně zamávat,žejo?Přeji Ti jen samé štěstíčko a když tak se někdy ozvi pa Saša

Peta
31. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Ahoj Saši, z miminka už je 8 měsíční cvalda! :) Jojo, co nevyřešíme dobře, vrátí se k řešní znovu... A jak "lehké" je radit a jak těžké pohnout s tím, co nám samotným dělá takový problém, viď? Doufám, že ty i dvojčata se máte fajn a žádné větší problémy teď neřešíte! :) P.

saša
31. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Řešíme,to víš,že řešíme!!!!Někdy nemám čas se ani nadechnout a nabrat síly....ale holčiny,pokud se nebudeme bránit,tak s Námi budou orat a vláčet všichni dokola...Peti,já konečně po Xletech jsem se konečně začala bránit slovnímu napadání tchyně...no a jsem ta nejhorší,ona totiž Naše babi je rozený generál a není zvyklá na sebemenší odpor...no a já dostala další ukol-mít se ráda TADY A TEĎ se všemi chybami a nedostatkymprotože,co si budeme povídat-druzí Nám zrcadlí jen to,co si myslíme sami o sobě!Nic není náhoda a pokud jsme se potkaly,tak si máme něco vyřešit...Saša

Markéta
31. 7. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

tak koukám, že jsem pěkně změnila tuto diskuzi. Mě by jen zajímal názor chlapa, který prožívá to co my. Vždy´t i ty milenky bývají vdané! :-o

Martina
1. 8. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

reaguji, i když nejsem muž,mám totiž pocit,že se ani žádný podváděný muž k této diskuzi nevyjádří,oni totiž nejsou tak sdílní jako my ženy,těžko si to připouštějí a jejich ego jim nedovoluje se jakkoliv snížit k tomu, aby něco řešili takhle veřejně. Mám dokonce zkušenost s tím, že když si můj první manžel našel milenku, přišel za mnou její manžel,pozval mě na pivo a řekl mi,že to mám vyřešit já i za něho a domluvit jeho ženě, ať se s mým manželem rozejde.

Markéta
1. 8. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

No tak to moje známá, když zjistila, že ji manžel opět podvádí, se sešla s milenčiným manželem, aby to nějak vyřešili, přitom si padli do oka a dopadlo to tak, že s ním dnes už bydlí.

saša
1. 8. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Mám na to stejný názor....chlap si nepřizná,že ho muže ženská podvádět,tu ostudu by asi nepřežil,možná proto tolik chlapů trpí ženám milence a dělájí,jako že o ničem nevědí...

Markéta
1. 8. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Martino a můžu se zeptat, jak jste to vyřešila? Zůstali jste s manželem spolu? Můj manžel má zdá se teď největší starost o to, aby se to, co si psal se svojí "bývalou" láskou nedozvěděl její manžel. Stačí prý, že jsem JÁ zničila naší rodinu a nemusím se mstít a ničit i její rodinu - no není to parodie?!

Martina
2. 8. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Dopadlo to tak,že jsem ani bývalému manželovi ani jeho milence nic nevymlouvala,jelikož jejich vztah byl velmi silný a oni byli přesvědčeni,že ho nic nezlomí.Byla bych směšná i sama před sebou.Nakonec jsem od svého manžela sama odešla a po nějaké době jsme se rozvedli.

Iveta K.
3. 8. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Ach jo, Markétko, zdá se, že v dnešní době to snad cvičí s každým vztahem...když člověk začne otevřeně mluvit o svém trápení najednou zjistí, že podobně "postižených" má kolem sebe spoustu....Každá rada drahá a každý má nějakou svoji jinou zkušenost s jiným výsledkem....když jsem četla váš příběh, všechno, co jsem za poslední rok a půl prožila - se vrátilo....souhlasím s tím, že pokud mezi vámi není sexuální přitažlivost, je to konec...můj manžel také vždy bojoval za každou svoji "kamarádku", shazoval mě a já hloupá si to nechala líbit.Když si začal s tou poslední, nastalo pro mě peklo na zemi-ponižování, ubližování....no, vždyť jste to četla. A s odstupem času bych vám já za sebe poradila:vykašlete se na něj, ignorujte ho, přestaňte se o něj starat, začněte se připravovat na život bez něj, vytahejte z něj co nejvíc peněz, které si uložte na nějaké "nezjistitelné" místo, hledejte možnosti jiného bydlení a s ním už nepočítejte.Vy seberte všechnu sílu a lásku k sobě a jeho a jeho milenku ignorujte a nenechte si ubližovat.Situaci už s ním neprobírejte, o rozvodu nemluvte. Věřte, že pro děti bude lepší varianta, když spolu nebudete.Vím to, protože mohu porovnat svoje děti před rokem a půl a dnes....dvojčatům je dnes tři a půl...A nebojte se budoucnosti....s dobrým advokátem z něj vyrazíte nejen výživné pro děti, ale i pěknou sumičku pro sebe a sociálka vám také pomůže....Držím palce!!!!A kdyby jste chtěla, napište na mail....

michaela
3. 8. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Iveto, tleskám!!!

Markéta
3. 8. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Ahoj Iveto,to jsem ráda, že nelituješ toho, co jsi udělala. Já už jsem také napevno rozhodnuta. Manžel mi psal maily z práce, ovšem každý druhý nesl zmínku o tom, že "její" rodina nemusí prý mou mstou trpět - to víš malé město, takže o tom, že se to dozví i její manžel asi nemůže být pochyb.Pořád mi tvrdí, že to bylo jen nevinné psaní - o čemž já podle obsahu pochybuji a prý mělo jít i o nevinné setkání, čemu já nevěřím právě podle toho obsahu mailu. V úterý mám domluvenou schůzku s právníkem a doufám, že půjde vše rychle. Musím to vyřešit rychle, protože chi, aby syn nastoupil do školy už na jiném místě - vrátila jsem se prozatím k rodičům a hledám si bydlení. Jsme s manželem z jednoho města, ale bydlíme společně v Praze. Takže teď jsme na "dovolené" každý zvlášť u svých rodičů, asi 10 minut cesty od sebe. Penězma taky vyhrožoval. Prý to bere tak, že už jsme jakoby v rozvodovém řízení, takže nájem a poplatky půjdou napůl a zbytek si každý nechá, že mi jako něco přispěje na děti, ale do mě "sypat" peníze už nebude - já jsem na rodičovské dovolené. Takže po této dovolené už návrat do Prahy s manželem neplánuju, nevím, jestli on to ví nebo ne a je mi to jedno.On se ani nesnaží něco napravovat a na otázku, jestli mě miluje mi odpověděl, že bych se ani neměla ptát. Měli jsme takovou krizi už asi 4 měsíce, ale tohle byla ta poslední kapka. Ikdyž vím, že to budu mít hodně těžké,názor nezměním. Rodina se mi snaží pomoci, tak doufám, že to dobře dopadne a já budu konečně bez nervů. Co na to vše říká jeho rodina netuším, zatím se mnou o tom nikdo nemluvil.

Iveta K.
3. 8. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Markétko, tvůj muž je nejspíš ten samý typ co ten můj, proto si myslím, že nemá cenu čekat na zázrak jako já....kdybych tenkrát poslechla takovéhle rady, ušetřila jsem si spoustu bolesti a trápení....Co se týká vyhrožování, tomu se jen směj...okamžitě si najdi právníka, požádej o svěření dětí do své péče na dobu před rozvodem a dobu po rozvodu se stanovením výživného pro děti.Pak okamžitě požádej o stanovení výživného pro sebe. Každou věc rozhoduje jiný soud....Ty děti jsou důležité, protože si ušetříš spoustu dalších problémů ze strany manžela.....a co se týká těch peněz, že každý napůl? CHA CHA CHA....to si ten můj myslel taky a soudkyně mu dala pěkný kapky...a musel mi všechno doplatit.Ještě teď mi dluží....ale tu žádost podej co nejdřív, počítá se to ode dne podání, takže když spolu nebudete žít půl roku a on ti nebude nic dávat a ty podáš žádost až pak, už ty peníze neuvidíš....Jestli máš podporu své rodiny a máš kam jít, máš vyhráno...já to tak jednoduché neměla....Hlavně ho nijak nešetři a nenech se od něj vydírat...

Markéta
4. 8. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Ivetko děkuji za rady, hned si to píšu a zítra mi s tím snad pomůže ten právník. Děti jsou zatím to jediné, čím manžel nevyhrožuje. On asi ví, že by je stejně do péče nedostal, protože dělá dvanáctky i noční a neměl by mu je kdo pohlídat a mě to přijde, že by mu stejně jen "překážely", takhle bude volný a může si dělat, co chce. Včera mě opět rozčílil, volal mi s pláčem starší syn, že má asi zlomený prst. Manžel mi na to řekl, že prý si jen "ufňukánek" chce mamince vyplakat na rameni. Tak jsem tam letěla, kluk nateklou nohu, tak jsem ho taxíkem vzala do nemocnice, kde dostal sádru. Když pro něj manžel přijel, měl ještě debilní ironické poznámky, jestli to má 5x zlomené.To už mě dostalo! Že nesnáší mě, přežiju, ale aby takhle nechal trpět dítě a ještě ho debilníma poznámkama o ufňukánkovi psychicky týral, to už je moc!

Iveta K.
4. 8. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Markét, napiš mi na mail, je toho víc, co je třeba udělat bez odkladu a jsou to docela důležitý věci...zvlášť, když jsi na mateřské.....

Ivča
8. 8. 2008
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bydlení bez ložnice

Čtu si Tvůj příběh a z celého toho původního plánu - měnit něco v bytě začínám přemýšlet o tom, že bych měla začít nejdřív s výměnou chlapa - to by byl asi ten nejlepší krok k harmonii - bohužel:-( Sice mi nikdy milenku nepřiznal, ale mobil měl plný milostných sms - kdy se vymlouval na různé pomáhání kamarádkám s jejich vztrahy - prý aby jejich manžel žárlil....já prý mám být chápavá, když on je přece tak úžasný, píše ženám lichotky a ocenění a já jsem soustava nelichotivých slovíček....... potom, co danou ženu pozná, a zjistí jaká je doopravdy - odkopne ji jako kus smradlavého hadru a najde si na oblbování jinou, se kterou se koloběh opakuje - milé sms, maily, poté sexuální, pak kavárny a noční procházky..... a u nás doma scény ode mne a jeho lži, až se zase milá dáma zprotiví, je ohraná.....a znova

katty
10. 8. 2008
Ivče

Ivčo, za co se, probůh, trestáš? Nedovedu si takový život představit. Sákryš, měj se trochu ráda, přece v tomhle nechceš zůstat navěky ...

Markéta
11. 8. 2008
Re: Ivče

Ivčo, já osobně bych takový život nesnesla a protože u nás by to evidentně dopadlo stejně - náběh máme "skvělý", rozhodla jsem se pro radikální řešení a to rozvod.Ale pokud máš žaludek na to, abys i ty měla spoustu "kamarádů", kterým budeš psát milostné sms, maily a randit s nimi, tak v manželství můžeš dál zůstat. Já osobně na takové manželství nemám nervy, proto odcházím, i když to bolí a mám teď spoustu starostí s bydlením a vším ostatním. Já pořád doufám, že se starosti nakonec vyřeší, bolest přebolí a já budu moct začít s dětma nový život. Ikdyž mě pár členů rodiny (převážně manžela) odsoudí, věřím, že třeba budu jednou zase šťastná.Přeju i tobě hodně síly a nervů ať už se rozhodneš jakkoli!

Iveta K.
11. 8. 2008
Re: Re: Ivče

Měla jsem kamarádku, jejíž manžel dělal to samé...vadilo jí to, trápilo jí to...našla si tedy také kamaráda, kterému se mohla vyplakat na rameni, najít u něj pohlazení, krásná slova...bohužel tím kamarádem byl můj manžel...Když jsem na to přišla, chtěla jsem odejít. Nenechal mě...zapíral, vymlouval se, sliboval...uvěřila jsem a zůstala...jenom jsem tenkrát netušila, že ona zůstala také...v pozadí, o to zákeřnější...stejně na to doplatila...i jí nahradila barmanka...nebo možná ne úplně...???...přesto je stále tou druhou...u manžela svého i toho mého...tenkrát jsem jí nenáviděla, zlobila se na ní,cítila se hrozně zrazená...a teď je mi jí jen hrozně líto, protože její život je vlastně jen samá lež, faleš a bolest...Jestli tohle chceš Ivčo, tak v tom vztahu pokračuj...

Kontakty

FENG ŠUEJ PORADENSTVÍ

Ing. Jiří Šmikmátor
Staňkova 18a
602 00 Brno

Mobil: +420 605 259 328
E-mail: jiri@smikmator.cz

Zajímavé odkazy

Napište nám