vše špatně

Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář
marcela
3. 5. 2006
vše špatně

Podle Vašich rad,jsem zjistila,že doma máme věchno špatně.A to tak moc,že mám zoufalý pocit srovnat dům se zemí a odstěhovat se jinam.Jenže k tomu chybí minimálně finance.Ted jsem se dočetla že krb uprostřed domu je pro nás zlé.Opravdu propadám zoufalství.

3. 5. 2006
Re: vše špatně

Tak to by nebylo dobré řešení, navíc buldozer by situaci stejně nevylepšil, podstatné je jak žijete, jak se radujete ze života, jestli Vás naplňuje po všech stránkách, a ne jestli je Váš dům podle ideálního vzoru. Samozřejmě ale můžete pobytem v tomto domě pociťovat nějakou újmu, např. oslabování vlastní energie, problémy ve vztazích, s financemi apod, což je už důvodem se zabývat tím, kde jsou příčiny, a v tom se může FŠ stát dobrým pomocníkem na jejich diagnostiku.

marcela
4. 5. 2006
Re: Re: vše špatně

myslím že jsem v tomto domě spokojená.Starý nám vzala v r.2002 voda.Ale myslím že máte pravdu.Finance ubívají.dá se to tedy vysvětlit tím ,že takové malé obchody jako máme my ,všeobecně upadají.Unavu skutečně mám permanentně,snažím se o nápravu tím že jsem konečně začala dodržovat pitný režim.Nebudu,dle Vaší rady(alespon tak jsem to pochopila)spěchat.Nechám všemu volný průběh a nebudu hystericky něco měnit.Zatím se snažím ,mít vše v čistotě bez chaosu.chystám se na srovnání věcí na půdě a vyhazuji nepotřebné věci.Věřím že vše bude tak jak má a čas ukáže co je pro nás dobré.Doufám že nebude pozdě. Jinak starý dům nám srovnal buldozer.Nový stojí na jiném místě.Je sice pár metrů od hřbitova ale citlivý lidi co u nás byli tvrdí že je v novém domě oproti tomu starému příjemně.Tak mi držte palečky snad mě moje intuice včas upozorní. (a stejně mám strach ,a nevím jak dál)

marcela
4. 5. 2006
Re: Re: Re: vše špatně

ojoj nasekala jsem tam pořádné hrubky .omlouvám se

7. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: vše špatně

Jestli chcete nebo se bojíte, že si to přečte Vaše češtinářka a přestane Vás zdravit, tak to napište ještě jednou a my tu horší verzi vymažeme...

marcela
8. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

ale kdepak.To jen na omluvu našemu jazyku.Pane JS.Vy také děláte poradenské návštěvy?Mám na mysli,že navštívíte zájemce ,pohovoříte sním o problémech a pak sním projdete jeho obydlí a dáte radu jak co vylepšit?pokud ano,v jaké cenové relaci se tato služba pohybuje.Děkuji

9. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Ano, právě tak to dělám, ceny se individuálně liší, např. naši kurzisté mají slevy, ale základem je 500 Kč/hod + cestovní výlohy.

marcela
9. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Já bych taky chtěla na Váš kurz(ne kvůli slevě),jenže teď v květnu mi to finančně nevychází.Asi by to byl uplně nejlepší postup abych až byste mi navrhoval změny jakžtakž věděla o čem asi mluvíte.Vy jezdíte asi od někud od Brna ,že ?Návštěva je jistě také vícehodinová,takže počítám možná tak 2až 3tisíce?Budu o všem moc uvažovat,protože cítím že by byla dobrá pomoc.Na podzim přednášku mít v Praze nebudete?Díky

11. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Co bude na podzim ještě nevím, ale zkuste zatím stanovit co Vás trápí nejvíce a zkusíme se domluvit na nějaké formě pomoci.

marcela
11. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Děkuji.Budu přemýšlet co je pro mou rodinu nejvíc nepříjemné.Určitě nemáte na mysli špatné umístění věcí ale o pocitech a problémech.Zkusím přemýšlet víc do hloubky,dám si na to pár dní ,ano?ale našlo by se toho víc.Díky Vám

marcela
16. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Pane Šmiktátore Tak nevím co mě trápí nejvíc.Problémy typu ,nejsou zase peníze nevidím jako trápení,ikdyž neříkám že bych nechtěla víc peněz.Podnikání jde od desíti k pěti -říkám si co má být bude a když zavřeme náš obchudek ,jistě na nás čeká jiná práce,ale neříkám že by mi to nemrzelo,to ano a moc.Pro mě je nejduležitější abychom byli všichni zdraví a měli se rádi.Budu mluvit teď jen za sebe.Asi mi chybí lepší vztah k mužovi.Nějaká překážka kterou jsem nemohla překousnout tu byla.Vnímám to jako problém z dřívějších doby.Snažím se o pochopení,mnohdy tedy hůř,nastavuji si zrcadlo a snažím si uvědomit že to co se mi nelíbilo mi mělo něco ukázat.Někdy to jde výborně ,jindy jsem v tom potopená.nyní jsem na tom dobře ,proto se mi to moc nezdá jako veliký problém.To mi ted napadlo napsat a budu čekat na vaše vyjádření,třeba se trochu pohnu z místa.Moc děkuji a omlouvám se za chaoz,ale myslím ,že vy se v tom vyznáte.Díky

17. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Tak mě napadá, než se uvidíme a věci řádně rozebereme, zkuste zabruslit na naše odkazy kde je on-line věštírna, tam vyslovte po zklidnění dotaz jak dál nebo jak řešit co Vás trápí a odpovědi se Vám jistě dostane.

marcela
18. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

tak jsem to zkoušela.Nejsem z toho moc moudrá.Poprvé jsem byla velice neklidná a nešlo mi to zklidnit se,vlastně potom až do večera.Dnes jsem v klidu zkoušela jsem to,myslím že jsem odpověd nedostala ,nebo spíš se v tom nevyznám.Dělala jsem to několikrát a pokaždé vyšlo něco jiného.tak nevím,asi to dělám blbě.možná bych měla začít sama od sebe.Zatím děkuji

marcela
22. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

drze posouvám a prosím o radu.moc děkuji

22. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Ptát se na něco pořád dokola a nevěřit Univerzální moudrosti je dost typické... Je to opravdu hlavně o tom zklidnit se a naučit se naslouchat, a to i sám svému vnitřnímu hlasu.

Renata
22. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Taky jsem to zkusila a můžu potvrdit. Chce se to zamyslet nad významem karty. Je to jen v tom, že si pravdu mnohdy nechceme připustit. Nebojte se toho, ale když se nedokážete zklidnit, naopak, cítíte bušení u srdíčka, neptejte se dál..... nemá to smysl. Hodně štěstí R.

marcela
23. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

nervní jsem byla na poprvé.Paj už jsem byla v klídku.V odpovědích jsem cosi zaznamenávala,jen nedokážu říct ,že bych poznala čím se mám zabývat nejdříve.Mám to tedy zkusit ještě jedniu a nechat v sobě uzrát a čekat na odpověd?dekuji

23. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

O žádné dlouhé čekání nejde, odpovědi k nám chodí neustále, jsou všude kolem nás, jsou třeba i v novinách, ozvou se z rádia, chce to jen umět se zklidnit a naslouchat.

marcela
23. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

budu se snažit naslouchat.A když napíšu že mě napadá být zdravotně v pořádku,myslíte že jsem to odhalila?Děkuji(sobecky myslím teď na sebe,samozřejmě že chci abychom byla zdravá celá rodina)

Renata
25. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Marcelko, zdraví je vždycky na prvním místě, to napadne každého a není to sobecké.... A ty odpovědi, které máte slyšet...., když přijde čas, určitě je zaznamenáte. Je to třeba jen jedna věta, či slovo, které zaslechnete z právě hrající písničky, nebo hovoru kolemjdoucích lidí. Přichází jakoby náhodou, ale když zaujmou, něco se vybaví, je to ono. Neočekávejte, jen se uvolněte a pak uslyšíte.

marcela
26. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

já vím že odpovědi chodí takto,jenže se bojím že to přehlédnu nebo nějak jinak přehlédnu

Alena
26. 5. 2006
Re: vše špatně

Strach vám stoprocentně přísput k informacím a odpovědím znemožní. Vím to z vlastní zkušenosti. V poslední době jsem ale zkusila změnit celkový přístup a všechno funguje mnohem lépe. Strach opravdu všechno blokuje. Pokud člověk chce dostat odpověď, musí o ni požádat. A pak, jak já říkám - nechat věcem volný průběh. Důležité je také umět přijmout jakoukoli odpověď. Ne jen tu, co vy byste chtěla. Člověk někdy nedokáže vidět tolik dopředu, aby hned pochopil, že je to pro něj opravdu správné řešení.

marcela
27. 5. 2006
Re: Re: vše špatně

máte pravdu,že by jste mi dala odpověd na mou otázku?Mám v sobě strach ,někdy menší někdy ukrutný z téměř ze všeho.Jsem tkzv.katastrofický typ.Bojuji s tím velmi dlouho.Někdy si myslím že už se lepším ale pak zjistím že je to běh na dlouhou trať.Tak už jsem se trefila.?Logicky vzato abych mohla dělat změny,musím být já v pořádku zdravotně i psychicky,Abych byla zdravotně měla bych být v první řadě v pohodě psychika.Tak co Vy na to rádcové moji.?Už to mám ,comě trápí nejvíc? moc díííky za odpověd

27. 5. 2006
Re: Re: Re: vše špatně

Máte za sebou 1. krok, a teď je potřeba s tím strachem něco udělat, předně pochopit proč, kde se vzal a co nám má říct, a když Vám to nepůjde samo, tak se zkuste obrátit na Ernestínku, co je v našich Odkazech, spolu to určitě zvládnete.

marcela
28. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: vše špatně

možná je původ v těhotenství mé mamky.(něco možná ještě dál)Nesměla mě ze zdravotních důvodů mít,rodila s kyslíkem.Navíc tata měl ,a to nejen v době kdy mě čekala,rád i jiné ženy.Takže myslíte že bych měla to samé napsat Ernestýnce.?Děkuji

Renata
28. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Pokud bych měla dát na své pocity, které jsem měla při čtení Vašich posledních řádků, myslím, že ANO, je třeba začít v době před Vaším narozením. Ač to často vypadá jako nespravedlivé, už v bříšku vnímáme a přejímáme veškeré pocity své mámy. Jako máma a manželka si dovedu představit jaké měla Vaše maminka těhotenství a jak se cítilo její miminko..... Udělala jste sice 1. krok, ale hodně velký, řekla bych skoro SKOK! Pokračujte, držím Vám pěstičky. :)

marcela
30. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

No on to takový skok,zase nebyl.Já o tom vím už dlouho.Nebo jsem si myslela ,že to tak nějak asi bude.Řídila jsem se tím co na vědomé úrovni vím.A co mám ještě schované ,to zatím nevím a mám ten divný pocit že asi ani vědět nechci,tedy myslím ,že uvnitř.Že se tomu bráním podvědomě. Co mi poradí moji rádcové,jaká cestička bude pro mě ta pravá.Moc Vám díííky

Renata
31. 5. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Svoji cestičku si musíme najít každý sám. Sama se rozhodněte kdy a kterou cestou půjdete a nebojte se, stejně se nedozvíte nic, co vědět nemáte. Všechno má svůj čas. Šťastnou volbu...

Renata
1. 6. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Čtu to znovu a jedna cestička mě napadla. Na ukazateli je napsáno....nepodceňuji se a věřím sama sobě. Chce se Vám tím směrem?? :) R.

1. 6. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Asi ze všeho nejhorší je zůstávat v nevědomosti, když je problém, měl by se řešit nebo se ho nezbavíte a bude na sebe brát nové a nové podoby pořád než se stejně nakonec řešit bude muset. Poměrně nevinná a účinná je kineziologie, zkuste někoho šikovného ve svém okolí najít kdo s ní umí.

marcela
1. 6. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

řešit bych to na jednu stranu ráda,ale vždycky se to nějak zašmodrchá.Myslím že se čeká až uzraje čas.Třeba už je to ted ta správná doba. kynezi jsem zkoušela,myslím že to nedopadlo.Nebo se hledalo něco jinšího.Nevím.Kdysi mi byla doporučena regrese.

1. 6. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Jistě, doba by měla nazrát. Regresní terapii bych ale doporučil až úplně na samém konci, až by všechno ostatní nevedlo k cíli.

marcela
1. 6. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

aha a jak já to poznám.Kinezi mám za sebou.Pak jakousi očistu.Užívala jsem bachovky.Ale myslím že jsem lepší,krize zvládám dobře ,kácím se až když je už vše v pohodě,což jsem měla vždycky.O děti se asi budu stejně bát pořád.nebudu nic lámat přes koleno a nechám všemu volný průběh.Ono to nějak dopadne - uzraje.život mi to třeba sám postaví do cesty.takže mám asi počkat.Och mám v tom pěknej binec.

lucie
6. 6. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

marcelko, nebojte se vubec niceho, zitra vstante jakoby nic, az prijdete z prace, tak si odpocinte, dejte si klidne nohy na stul a presne od te chvile, kdy vam zacne byt vsechno jedno (myslim tim, ze to prehrajete na pana Boha), tak se zacnou dit ty nejlepsi veci pro vas! treba to zacne katastrofou, ale ta bude zacatkem noveho a povede vas tam, kde se budete citit dobre. mam to vyzkousene a fakt to pomaha. driv jsem se ze vseho nervovala a vsechno resila (i za druhe) a ted to takzvane necham plave a ono to fakt vyplave a je s tim pak lehci prace! drzim vam palecky a hlavne klid v dusi, to je to nejlepsi.

marcela
8. 6. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

Pane Jiří Š. myslíte že bych to dokázala zvládnout sama,nebo mám shánět nějakou pomoc.myslím někoho kdo by mi pomohl najít a odblokovat příčinu mych strachů a potíží.a jak je možný že jsou dny (zrovna teď)když si myslím že se ničeho nebojím a dny kdy jsem totální posera(stačí někam jet třeba autem,jako spolujezdec.řízení jsem uplně vzdala.mám obavy že bych přivodila zbytečnou katastrfu)) teDˇtotiž nevím co dělat,a co mi vlastně doporučujete. Asi se motám dokola v kruhu a otravuji se stejnými otázkami,že,)

10. 6. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

A proč jste vlastně ještě nezavolala tu Ernestínku?

marcela
22. 6. 2006
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vše špatně

odpovídám až dnes ,byla jsem mimo čr.Myslela jsem že tam mám napsat dotaz.Ani nevím že tam má nějaké číslo,musím se mrknout.No proč?Já nevím jak jí to mám říct abych se do toho nezamotala.

Kontakty

FENG ŠUEJ PORADENSTVÍ

Ing. Jiří Šmikmátor
Staňkova 18a
602 00 Brno

Mobil: +420 605 259 328
E-mail: jiri@smikmator.cz

Zajímavé odkazy

Napište nám